Saturday, May 7, 2011

sayang kamu

terima kasih sayang..
sebab sentiase ade di saat2 saya memerlukan..
sebab menjaga saya sakit..
temankan saya tido..
bagi saya makan yang cukup..
bagi saya makanan yang berkhasiat..sehingga saya gemok macam sekarang ni..
kerana menanggung sakit melahirkan saya.. sehingga saya rasa bahagia seperti sekarang...
terlalu banyak untuk di ucapkan terima kasih..
saya sayang mak..SAMINI BT KAIMIN
semoga mak sentiase di gembira dan bahagia..
di beri kesihatan yang baik..dan sentiase di redhai Allah..




8 may - happy mothers day ..
9 may - happy birthday mak..

esok x dapat celebrate hari ibu dengan mak..
lusa x dapat celebrate hari jadi mak.. :( sedihnya..
tapi da apply cuti..next week nak balik kampung..
x sabar sngt!!!
nanti kite celebrate same2 ye mak..
lepas balik keje ni ND nak pegi carik hadiah untuk mak..
oleh kerana tarikh yang beza 1 hari saja..so hadiahnya 1 je la ye..
hehehehe jimatkan...bukan kedekut taw...
masih mencari2 idea hadiah birthday+mothers day...ape yang sesuai?????
da xnak bagi hand bag or perfume lagi..
sebab collection handbag mak da melebihi handbag ND.. mak memang suka sangat handbag..boleh di kata kan setiap kali ND balik kampung mesti mak pesan handbag dan perfume..
so untuk tahun ni nak carik kelaianan sikit..yang penting bukan handbag..bukan perfume..
untuk abah..hadiah tuk birthday abah pun ade jugak :)


“Untuk semua wanita,
yang selalu memiliki cinta kasih,
yang tak akan pernah habis untuk dibagi,
SELAMAT HARI IBU…."

p/s: ND = NolynDila






3 comments:

eidA said...

hi...besday mak u sama la ngan mama I..hee

psst:I follow n link u

~ NANA ~ said...

so sweet :)

nolyndila said...

eida: kembar tarikh lahir la mak kire..
i pn da follow u :)
nana: tQ :)