Wednesday, October 19, 2011

tudung dan muka bolat saya


assalamualaikum....

hahahahahaa...rase poyo kejap..sebab entry ni penuh muka dila...
bukan ape..sebenarnya nak mintak pendapat korang semua...
pendapat ape???
rase2nya la kan..tudung mane yang sesuai untuk muka bulat dila ye...
request by En.B nak dila pakai tudung bawal je mase nikah nanti...
x semple sngat ke??
ok ke??

meh tengok muka dila dengan 3 jenis tudung...
dan tolong bagi comment sejujurnya je..
sumpah..x akan kecik hati...
heheheeeee...


1.tudung bawal
2.shawl
3.tudung awning





8 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

pkailah shawl

Wawa Yusoff said...

pakai shawl comel :)

cik anis said...

anis vote for shawl!!!

awning macam kureng sikit..tp kalau awning nya tutup pipi mungkin lagi ok.. ;)

cik nurulain said...

actually 3 3 option pun ok. tudung bawal bg effect ayu. i can understand y ur fiance request tudung bawal...

u pakai shawl nmpk nice. tudung ekspress tu lak, actually awning dia tak panjang smpi pipi. tu yg dlm pic nmpk cm muka u bsr.

tp as 4 me, sbb tunang u request tudung bwl, bttr penuhi. mata dia lebih utama kan? :)

Gadis said...

Gadis n adik2 Gadis pilih tudung bawal...hihihi

nolyndila said...

ekin & wawa : ok ke??? mmg ade niat nk pkai shawl...nnt tgk mcm mane..hehehee

nolyndila said...

cik anis: pipi dila mmg tlebih comel..tu yg susah nk tutup..hahaaa

nolyndila said...

cik nurul ain: tu yg serbasalah..rse mcm nk pkai shawl..tp tunang request tudung bawal...