Friday, April 29, 2011

What I Want For My Wedding Favor


salam sejahtera semua....


oleolemanis (OOM) dengan ini mengumumkan dengan rasminya Peraduan 'What I Want For My Engagement/Wedding Favor' @ ' Apa Saya Mahu Untuk Cenderahati Majlis Pertunangan/Perkahwinan Saya' bermula pada 20hb April 2011.

best kan..jom la kite masuk ramai2..
macam mane cara-caranya????
mudah je..x caya ke???tgk sendiri kat SINI


saya nak join la ni...dan pilihan Wedding Favor saya ialah....
.
.
.
.

Cute Treasure Chest

Bukan senang nak buat pilihan..terlalu banyak yang cantik2 wedding favor kat oleolemanis..tapi selepas berkali2 belik blog oleolemanis ni...hati saya tetap memilih Cute treasure chest

Why???

Sebab ia sangat comel,cantik ok..dan eksklusif dengan gaya mewah untuk di jadikan wedding favor untuk VIP pada majlis perkahwinan saya 29 oct 11 Di dalamnya diisikan dengan chocolate yang berbalut kertas gold..seperti ferrero rocher, Cadbury gold,chocolate gold coins..dan banyk lagi chocolate yang berbalut kertas gold..lihat bertapa eksklusifnya cenderahati saya..malah harganya sangat2 berpatutan..semestinya menjadi sebutan tetamu saya dan ia akan di simpan sebagai perhiasan atau pun tempat menyimpan barang..


pic by google

semoga Cute treasure chest akan menyerikan lagi majlis saya nanti

^___^












2 comments:

Cik Lijah said...

gudluck dear...(^-^)

Cik Emie said...

mcm best jek..nk join jgak bole x hihi :)

p/s: jom visit emi jgak..nati kite xchange link ye

http://emideraman.blogspot.com