Friday, August 19, 2011

salam jumaat

tak terdaya rasanya nak mengupdate blog..
bukan kerana puasa..tapi kerana hati tidak keruan..
masa terus berlalu..tapi tiada tanda2 positive..
aku semakin buntu..dugaan datang silih berganti..
tak termampu lagi rasanya menghadapi..
hari yang di nanti entah kan jadi entah kan tidak..
ku pasrah pasrah padamu ilahi..setiap ape pun yang terjadi..
biar la air mata ini kering sendiri..biar la sampai suatu masa nanti segalanya terhenti..
biar la kekecewaan ini datang dan pergi..
bukan aku mengalah,tapi aku dah tak terdaya..
bukanku tak berjuang,tapi ku kesakitan bersendirian..
ya Allah andai sebegini dugaan yang perlu aku hadapi..biar la ia sekali ini..
andai kekecewaan ini yang perlu aku tempuhi biar la sekali ini..
tidakku salahi takdir hidupku..
tapi ku tunggu hikmah darimu...
akan ku nanti sehingga detik terakhir..
biar pun berair mata..walaupun sebuah duka..

No comments: