Friday, July 15, 2011

siapa tok kadi

by google

salam jumaat semua..

soalan first??
sape yang akan nikahkan kite nanti ye??? mestilah tok kadi kan..
tapi sape tok kadi tu???perlu ke kite kenal???seram sejuk bila fikir nikah..
semalam call abah mintak tolong ambik borang nikah,salinan ic dila dan En.B memang ade pada abah..so mintak tolong kat abah uruskan mane2 yang boleh..ye la anak dia ni kan jauh di putrajaya..kalau nak balik kene la ambik cuti..dan paling lemah ialah bile nak ambik cuti..bukannya senang..
tambahan pula abah imam Tenggaroh 5..(iman itu x dapat diwarisi)
so abah memang kenal sangat la dengan orang2 jabatan agama mersing, tu satu kelebihan,tapi yang merisaukan..macammane kalau mase interview x dapat jawap ke??tergagap2 ke?? mesti malu...
xpe2..insyaAllah boleh kot..semoga semuanya berjalan lancar..
yang paling excited ialah..........
abah bagitaw abah yang akan nikah kan kami nanti.. 1st time abah nikahkan orang..
dan orang2 itu adalah kami...
En.B jaga2 ok,nnt yang nikah kan kite ur FIL..so jangan gagap taw..kalau boleh biar la 1 kali lafaz je..
maaf la ye..terover,macam la kat dunia ni dila sorang yang abah sendiri nikahkan..artis2 tu da berlambak da..nabila huda anak amy search,serina anak chef wan...

da..nak sambung kerja...






3 comments:

♥ Kasut Pink ♥ said...

Saya pun nanti abah yang nikahkan. Memang dari zaman kakak2 kawen, abah yang nikahkan. mau lagi nervous bakal suami kot. huhu

Ms and Mr Red Ribbon said...

dear... kahwin kat mersing ke???
waaa nanti saya nak wat majlis pihak lelaki kat mersing, bln oct... i followed and linked u ye... bole tukar2 cerite...

FaezanM said...

hi dear,
salam b2b,
u org mersing eh..i pn..to be exact @Felda Nitar 2, Mersing..
i follow u..